Szanowni Państwo,
Regulamin określa zasady zamówień oraz sprzedaży na stronie www.terraillon.pl
Naszym Klientom, lubiącym formę kupowania towarów przez internet, a także tym, którzy nie dysponują wystarczającą ilością czasu lub którym dotarcie do najbliższego miejsca sprzedaży mogłoby sprawić kłopot, oddajemy w użytkowanie internetowy system zamówień ułatwiający zakup urządzeń Terraillon. Złożenie przez klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
Cena umieszczona na stronie, wyrażona jest w polskich złotych (PLN), z wliczonym podatkiem od towarów i usług VAT. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze. Płatność za towar następuje przez system płatności elektronicznych tpay.com lub gotówką przy odbiorze osobistym. Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Dostawy realizowane są w dni robocze.
W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem dostawy lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu, uprzejmie prosimy o niezwłoczne:
Wszelkie dane osobowe przekazane przez Kupującego wykorzystywane są tylko i wyłącznie w celach obsługi zamówienia i są przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony danych osób fizycznych w zawiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1). Administratorem danych osobowych jest Gero Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 47/1, 00-697 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000082683, nr NIP 5260151632, REGON 002156516, kapitał zakładowy: 520000,00 PLN. Z Gero Sp. z o.o. można się skontaktować: telefonicznie pod numerem: 22 583 10 33 lub pod adresem e-mail: shop@gero.pl.
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Na Sprzedawcy ciąży ustawowy obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad. Przewidzianą przez prawo odpowiedzialność Sprzedawcy za jakość świadczenia regulują przepisy kodeksu cywilnego dotyczące odpowiedzialności za wadę fizyczną lub prawną, w szczególności art. 556 kodeksu cywilnego i następne.
W przypadku reklamacji, w celu przyspieszenia jej rozpoznania, Klient powinien w pierwszej kolejności skontaktować się mailowo pod adresem serwis@gero.pl lub telefonicznie +48225831035.
Szczegółowe warunki gwarancji są opisane w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu oraz w zakładce SERWIS
W przypadku zgłoszenia usterki - sprzedawca udzieli odpowiedzi w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych
Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia do naprawy.
Jeżeli Sprzedawca uzna reklamację za nieuzasadnioną, wówczas towar zostanie dostarczony Klientowi wraz ze stosowną informacją.
W przypadku nieuzasadnionego nieodebrania towaru, Klient może odebrać towar z magazynu Sprzedawcy we własnym zakresie, w dogodnym dla siebie terminie (w dzień roboczy od 9.00 do 16.00) po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy o wybranym terminie. Ewentualna, ponowna dostawa towaru przez Sprzedawcę lub dostawa na inny wskazany adres jest możliwa w drodze odrębnego porozumienia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres email: shop@gero.pl. Kupujący może także skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Gero Sp. z o.o.
Połczyńska 126,
01-304 Warszawa.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Istnieje możliwość usunięcia konta przez kontakt z Obsługą Klienta. W takim przypadku prosimy o wysłanie emaila na adres shop@gero.pl
* Gero Sp. z o.o. zachowuje prawo do zmian w ofercie bez konieczności informowania Klientów oraz bez konieczności wprowadzania zmian w niniejszym przekazie informacyjnym. Zdjęcia prezentowanych produktów mogą odbiegać od rzeczywistości.
Gero Sp. z o.o.
ul. Połczyńska 126
01-304 Warszawa
tel. +48 (22) 583 10 35
fax. +48 (22) 583 10 44
e-mail: shop@gero.pl
http: www.gero.pl